KDE - mám jen prázdný desktop

Lubos Lunak l.lunak na suse.cz
Úterý Listopad 23 17:16:42 CET 2004

On Tuesday 23 of November 2004 16:46, Pavel Benisek wrote:

> Pokud Vam nabehne alespon panel, tak zkuste spustit desktop manualne,
> pripadne prez strace. Tusim ze se jmenuje kdesktop.

 Jestli by nechtelo nejdriv zkontrolovat, jestli se vubec KDE alespon spousti.
Zaridit, aby KDE pri startu vizualne neudelalo vubec nic neni zase takova
trivka.
- Podivat se, jaky druh session je vybrany v KDM.
- Podivat se do ~/.xsession-errors.
- Podivat se do ~/.xinitrc a podobnych spoustecich skriptu.

--
Lubos Lunak
KDE developer