Basic Linux 3 - fs.img, cestina, X, login, KDE1

Ondrejm Simek angel333 na seznam.cz
Úterý Listopad 23 18:27:44 CET 2004

Mam Basic Linux 3 a mam nekolik problemu. Pokusim se je popsat.

  1. ten nejvaznejsi je asi soubor fs.img. celej BL3 se spousti z holyho dosu (bez config.sys a jinych sracek) a celej jeho korenovej adresar je ulozenej v souboru fs.img. ten soubor je vlastne obraz 20MB partition na ext2. je to dost malo (20MB) zkusil jsem soubor zkopirovat a pripojit ho. slo to, ale je to takovy krkolomny. neexistuje nakej program kterej udela image prazdny partition??

 2. dalsi docela zavaznej problem (ale uz ne tolik) je cestina. tohle je anglicka distribuce a cesky mi mluvi maximalne links bez diakritiky. zkousel jsem LANG=czech a export LANG, ale je to stejny. potreboval bych hlavne klavesnici.

 3. jak udelat aby linux startoval do okynek ?

 4. kdyz linux dokonci start, napise to nakej text a nakonec rekne neco jako Press Enter to activate this console. Je to asi tak priblizne. Kdyz zmacknu Enter napise  se </#> a muzu psat prikazy. zadnej login. nesel by login zapnout? /etc/passwd existuje

 5. neda se nekde sehnat KDE 1 ??? ale nechci aby melo 40MB. chci jen to nejnutnejsi

mockrat dik

--
Ondrej Simek alias angel333