OpenVPN vs. CDMA

Milan Kocián milon na wq.cz
Úterý Listopad 23 19:10:35 CET 2004

On Tue, 2004-11-23 at 15:31, Karel Salavec wrote:
> Zdravim!
>
> Pro jednu spolecnost jsem zarizoval OpenVPN, vsechno v pohode, ale ted se
> vyskytl drobny problemek. Jeden uzivatel se do internetu prihlasuje pres
> Euroteli CDMA a tvrdi, ze kdyz da prihlaseni k OpenVPN serveru, tak okamzite
> spadne sitove rozhrani (jako kdyby vytrhl kabel).
> Vzhledem k tomu, ze nemam na cem to odzkouset, se ptam, zda je takovehle
> chovani normalni.
>
> Rozsahy vypadaji byt v pohode od Eurotelu dostane 10.x.x.x, vnitrni sit ma
> 192.168.y.y
>
> Karel

Dobry den,

rozchazel jsem to jednomu znamemu na notebooku s w2000 (nebo wxp uz
nevim), protoze pres eurotel nechodi pptp a chodilo mu to bez problemu
(doted si nestezoval). Bohuzel presnou konfiguraci si nepamatuji, ale
muzu to zpetne zjistit. Byla to verze 1.6 pres UDP bez TLS (s shared
key).

S pozdravem Milan Kocian