ezmlm warning

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Listopad 23 21:01:01 CET 2004

Dne úterý, 23. listopadu 2004 19:05 jste napsal(a):
> Zdravim,
>     taky vam vraci ezmlm takovyhle spravy ?
>     uz je to potreti co se mi vratila sprava, ale nevim jak se toho
> zbavit. Akorat jsme si ted poprvy vsiml, ze sprava co se vratila je
> nejaka divna, nevypada ze by patrila do konfery. Nevite kde muze byt
> problem ?

to se vam nevratila zprava, ale jen vas informuje mate zahlceny mailserver a
ze s takovymi se odmita bavit o stejne zprave podruhe.

problemem je to, ze silena spousta uzivatelu ma windoze (anebo u serveru linux
s php).

Poslednich par dni je zpozdeni jakekoli posty neunosne velke (nevim jak vy,
ale u mne je zpozdeni nekolik hodin na primy link smtp-firma
->smtp-provider), pripomina mi to situaci cca pred 15 mesici, odkdy se zacalo
pres spamy skryte komunikovat (proto jich najednou prakticky v jednom tydnu
narostlo kupr. u mne z cca 5-10 denne na pravidelnych 150-200 denne (rekord
byl v nekolika hodinach asi 500 nez jsem na ne udelal pravidlo) a od te doby
se to stabilne vicemene drzi).

--

                        Jaroslav Lukesh