USB klicenka 1 GB

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Středa Listopad 24 14:55:17 CET 2004

No, pokud si nevite vubec rady, tak si pustte v terminalu prikaz tail -f
/var/log/massages a pak tu klicenku zastrcte. V messages se neco objevi
(nejlepe jmeno zarizeni) a podle toho pokracujte dale...

--
Vladimír Náprstek