RE: SUSE nebo jiný Linux

Filip Flajšar linux na ssos.cz
Středa Listopad 24 17:07:44 CET 2004

> Psi a kocicky rikaji
> yum update fedora core 3
> a muzes honit mysky
>
> To je s prominutim tak debilni dotaz..., kdyz se tady pta nekdo na neco
> rozumneho tak byva ticho po pesine.
> Ale na tyhle otazky odpovida kdejakej s prominutim pejsek a kocicka a
> pritom to nema zadnej smysl.
>
> kocicka @ pejsek

A tento prispevek, který jste napsal smysl ma?

Gentoo ruleZzz
u nej ten linux alespon trosku pochopite, natoz u RH nebo Suse ani ne
(linuxconf, YaST)

Jednou stejne budete mit distribuci, která vam bude sedet, mozna to bude RH
mozna Gentoo, ale budete to mit udelany k obrazu svemu tak, ze ani nepoznate
co to vlastne za tu distribuci bylo :-))

-- Filip

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.799 / Virová báze: 543 - datum vydání: 19.11.2004