SUSE nebo jiný Linux

Juraj jbus na orangemail.sk
Středa Listopad 24 23:54:30 CET 2004

Dňa St 24. November 2004 23:28 Peter Surda napísal:

> Aj ja chcem! Mam uz sice vlastnu distribuciu, ale ocividne este nie som
> dostatocne IN, lebo nepouzivam Gentoo!

Neviem sice, co maju vsetci proti Mandraku, som iba BFU, ale OOo robi na
Gentoo nejake specialnejsie veci? Nie som programator a snazim sa nahradzat
win softver lin softverom. Co sa tyka grafiky, prichadzam na chut Gimpu,
niektore veci v lin su ako keby si clovek pravou rukou skriabal lave ucho,
akonahle si vsak clovek odvykne od svojich stereotypov, zistuje ze vosiel do
neprebadaneho uzemia plneho divociny, kde moze lahko narazit, ale zaroven si
aj skratit trnistu cestu. Takze vobec nechapem o com tocite svoj rozhovor.
Domorody kmen na Riki Tiki Tawi bol vzdy najsilnejsi, mensie kmene vokol neho
boli znesvarene, az jedneho dna... Dokoncenie je v knizke vydanej este za
bolsevika :)

--
Juraj64 jbus na orangemail.sk