SUSE nebo jiný Linux

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Čtvrtek Listopad 25 00:04:04 CET 2004

Dne st 24. listopadu 2004 23:30 Pavel Benisek napsal(a):

> <ironie> Aby jste nam nedorostl ke klikani v jistem "OS"... </ironie>

  To těžko, ale stát se může všechno ;-)

> Narazite predpokladam na teoretickou ztratu casu, tak ja rozhodne za
> ztratu casu nepovazuji mit system pod kontrolou a ne spolehat na
> klikatka a pak nestastne (a casto hodne dlouho) hledat chybu v neznamem
> (klikadlem generovanem) konfigu.

  Já zase považuji za ztrátu učit se všechno. Pro normálního uživatele je
mnohem lepší postup zkusit klikátko. Funguje? Super. Nefunguje? Zkusím
update. Není? Jdu se naučit jak má vypadat konfigurák a nastavím si to ručně.
Nezdá se vám to efektivnější než se to učit úplně celé? K čemu? Když budu
chtít profi službu tak to jako uživatel nechám někoho udělat. Pokud nenechám,
jsem blázen a Gentoo mě nezachrání, leda tak naopak ;-)

--
Robert Vojta