SUSE nebo jiný Linux

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Listopad 25 02:31:28 CET 2004

On Thu, Nov 25, 2004 at 12:36:23AM +0100, Petr Koval wrote:
> Ale presne tim to cele zacina. Lidi se oducily cist a zacaly byt
> zavisli od klikani. A kdyz najednou to klikani nefunguje tak
> souvyrizeni jelikos ne,

<nadsázka>
  Vy toho asi také moc nepřečtete, jinak byste takovou hrůzu nikdy
  nemohl vyplodit. Šest hrubek (a to nepočítám vynechanou mezeru mezi
  slovy) ve dvou krátkých větách, to je na mne trochu moc.
</nadsázka>

> ze neumi ted delat s ifconfig (jasne ze nemuzou kdyz se to do ted

<nadsázka>
  Pokud někdo neumí používat ifconfig, je to jedině dobře, protože to
  aspoň nebude učit další oběti...
</nadsázka>

A teď vážně: vy si opravdu myslíte, že kdo používá Mandrake, Red Hat
nebo SuSE, musí nutně jen klikat a nic jiného? Tak to je mi vás opravdu
líto. Pro vaši informaci: instaluji SuSE třikrát až pětkrát měsíčně na
devět počítačů a myši se při tom ani nedotknu (a na klávesnici pouze
šipku dolů a enter). A je to opravdu kompletní instalace a konfigurace,
ne nějaké rozbalení image. Nesmíte se dívat jen na to pozlátko. Jenže na
rozdíl od vás si nemyslím, že by to s jinou distribucí nešlo taky...

							  Michal Kubeček