SUSE nebo jiný Linux

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Čtvrtek Listopad 25 09:11:26 CET 2004

Zdravím,

> Ale presne tim to cele zacina. Lidi se oducily cist a zacaly byt
> zavisli od klikani. A kdyz najednou to klikani nefunguje tak
> souvyrizeni jelikos ne, ze neumi ted delat s ifconfig (jasne ze nemuzou kdyz
> se to do ted  nenaucili), ale na tom, ze jsou si to i presne v tomto
> okamziku lini si precist kdy je treba.

  a proč by to četli? Distribuce obsahuje klikátko, je v něm chyba tak je
třeba ji omlátit o hlavu autorům (což je někdy problematické, ale když se
chce, všechno jde). Nemyslím si, že je vhodné učit tyto lidi co je pod tím a
jak to ručně změnit. Asi stejný, jako kdyby přišla manželka, že nefunguje
nějaké klikátko a já ji řekl, ať si přečte manuálovou stránku a nastaví si to
ručně. Doba kdy každý čech uměl od všeho trochu a dohromady nic je už dávno
za náma. Dělejte to co umíte a co neumíte, dejte udělat někomu jinému. Fanda
se tomu bude věnovat, uživatel nikoliv.

> Windows je strasne problematicky System.

  On zase tak problematický není, stačí ho umět používat a nebo mít někoho,
kdo to zvládne lépe. Tím neříkám, že je bezchybný a ideální. Co dnes je?

> ale presto kdyby lidi umeli ci meli snahu cist, by mely podstatne mene
> problemu a spousta kterych by meli, by sami bez cizi pomoci vyresili.

  Vy se pohybujete v jiném světě. Opusťte svět GNU/Linuxu, administrátorů a
vyspělých uživatelů. Jděte se podívat mezi tu masu koncových uživatelů. Pro
ně je problém si spustit Word, natož podle návodu nastavit síť pomocí
ifconfig ;-)

--
Robert Vojta