SUSE nebo jiný Linux

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 25 11:16:30 CET 2004

> Ovšem chlapci hlasují pro Gentoo ;).
  Holky a chlapci, uz byste si to handrkovani debianistu proti gentooistum
(jakoby to nebylo jedno...) mohli nechat od cesty, nikam to nevede.
  BTW fakt uz miluji ten vecny folklor gentoo pro vsechny, vsadim se ze az
zde bude dotaz jakou distribuci pro simpanze, ze odpoved bude gentoo.
A pak miluji ty dotazy: ,,jsem uplny debil, nicemu nerozumim, mam gentoo``
kterymi se pleveli vsechny konference a diskuzni fora. A pak take miluji
stiznosti ,,spokojenych uzivatelu windowse`` o nepouzitelnosti Linuxu
a vlastnich otresnych zkusenostech s nejmenovanou distribuci. To je ale
nahodicka, ze?
  Uplna debilita puvodniho dotazu s legracni pointou vas sice castecne
omlouva, ale uz ty provokace radeji fakt ignorujte - takoveto dotazy
budou pribyvat (pri vseobecne tendenci lidi vice vysilat nez prijimat
a lenosti nejdriv vsechno prostudovat a vyzkouset sam nez polozim dotaz).
takze trenujte nervy =:-).

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz