Statistiky stahovani

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Listopad 25 11:52:34 CET 2004

On Thu, Nov 25, 2004 at 06:41:00AM +0100, Zahálka Martin Ing. wrote:
> Dobry den.
-''-

> S linuxem teprve zacinam. Nainstaloval jsem si RedHat 7.3 jako router do =
> internetu. Nevite nekdo, jak prehledne vyresit statistiky kdo mi kolik
> stahuje z internetu?
<hnusna reklama>
Toto je jeden z dovodov, preco mam vlastnu distribuciu, ktora podobne problemy
jednoducho riesi. Bohuzial, pre nedostatok dokumentacie si momentalne
netrufnem to odporucat, mozem to vsak za peniaze nainstalovat. Tuna:
http://shurdeek.routehat.org/tmp/172.16.0.117.html
je ukazka skopirovana z realneho nasadenia, linky pochopitelne nefunguju,
pristup na router zverejnovat nebudem.
</hnusna reklama>

> Dik
> Ing. Martin Zahálka
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   Press every key to continue.