problemy s akcelerovanym radeonem

Jozef Martiniak jozo na soueza.utc.sk
Čtvrtek Listopad 25 12:04:11 CET 2004

Dňa Št 25. November 2004 11:39 Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napísal:

Neviem ci ma UT na lin vacsi vykon. Pocul som ze niektore veci do linux.
verzie neboli portovane (shadery) a pod. UT na win bezi na D3D a na lin
OPENGL. Cize porovnavat sa to asi neda.

A pochybujem ze hry sa budu robit pre lin tak skoro. Skor budu vsetci vyuzivat
cedegu :((.