Re: Gentoo vs. zbytek sveta ;) [Was: SUSE nebo jiný Linux]

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Čtvrtek Listopad 25 13:36:27 CET 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napsal(a):

> 	Asi jste nepostřehl premisu kolegy - když neco funguje není
> třeba to měnit jen qůli módnosti nejakého HW či SW... - Váš argument je
> tedy zcela lichý, proč měníte HW, když běžící systém je plně funkční -
> kapacitně nedostačuje?

A ono zadání otázky znělo "jakou distribuci doporučujete na starý
server, kde běží už několik let stejné služby a kromě security updatů
není potřeba nic v konfiguraci měnit" ?  To jsem asi přehlédl.

> 	Já ještě dnes provozuji RedHat 6.2. pokud je to účelné a ničemu
> to nevadí... a ačkoli již rok všechny nové instalace provozuji na
> whiteBox Linuxu 3.0, tak prostě všechny nepředelám jen z topho důvodu,
> že je to moderní...

A já snad jo ?

> 	Spíše bych viděl omezenost v uživateli, máte smůlu, zrovna věci,
> které zmiňujete provozuji v naprosto aktuální podobě i na jednom ze
> zmíněných RedHatů ve verzi 6.2.... - takže o čem že to mluvíte?

Já to mám na Debian Woody taky naprosto aktuální, ale stálo mě to nemále
  úsilí a čachrování s neoficiálními a testovacími zdroji balíků,
kompilování ze zdrojáků a pročítání hromady howto. Navíc nemám dobrý
pocit z toho, že jednou za čas si to budu muset částečně opáknout.
Nedejbože, že bych takovýchto strojů musel spravovat několik. O tom mluvím.

Ctiard