RE: SUSE nebo jiný Linux

Filip Flajsar linux na ssos.cz
Čtvrtek Listopad 25 13:38:31 CET 2004

> K cemu je takova distribuce? Reknu Vam to. Existuje pomerne dost
> uzivatelu pocitacu, kterym se dela mdlo pri pomysleni, ze by meli
> programy upgradovat casteji nez jednou za 2 roky. Delat to kazdy rok je
> pro ne dost neprijemne. Delat to casteji je naprosto neprijatelne.
>
> Vite kolik procent z celkoveho poctu uzivatelu patri do teto skupiny?
> Rekl bych ze asi 90%. Mozna jste si toho nevsiml.
>
> Kdyz se neurazite, doporucil bych Vam vstat od pocitace, a jit se trochu
> projit mezi lidi. Ne po koleji mezi studenty CVUT nebo MatFyzu.

> [...]

Hmm, zajimavy nazor, ale spatny nazor.

Nainstalujte linux na server a nechte ho bez updatu. Do mesice je po nem
(hack).

Windows se neupdatuje? To pouzivate Windows 95 nebo 98? Pokud vim tak XP
rvou 2-3x tydne ze jsou "aktualize k dispozici"

Nikdo taky nerve. Nikomu se to Gentoo nevnucuje.
Pouzivam Gentoo, protoze se mi libi jeho filozofie. /berte to jako sprava
"balicku" apod.

-- Filip Flajsar

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.799 / Virová báze: 543 - datum vydání: 19.11.2004