RE: SUSE nebo jiný Linux

Filip Flajsar linux na ssos.cz
Čtvrtek Listopad 25 14:03:30 CET 2004

> Dňa Št 25. November 2004 13:38 Filip Flajsar napísal:
>
> Tak toto je riadna blbost. Staci upgradovat iba aplikacie, ktore suvisia
> so
> suzbami co na tom serveri bezia. DOS utok dajme tomu ze by som suhlasil
> ale
> hack urcite nie. Az tolko dier v tycch aplikaciach tam nie je.

Rozumne mi vysvetlete co je na tom blbost. Chcete mi snad rict, ze kdyz
nainstaluju napr RH 9.0 a necham ho na netu mesic, ze bude odolny proti
hacku?

Zajimavy nazor, ja vam ho brat nebudu.

-- Filip Flajsar

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.799 / Virová báze: 543 - datum vydání: 19.11.2004