mozilla mail - select thread

Ladislav Kaderjak laco na unicom.sk
Čtvrtek Listopad 25 15:21:09 CET 2004

Michal Kubecek wrote:

> Nespolkne vám tu klávesovou kombinaci nějaké rozšíření, případně přímo
> window manager?
X bez WM som skusal ( ako som uz pisal )
nefunguje mi to od RH7.2, cez 7.3,8,9 FC1,2,3 a k tomu prisluchajuce
verzie Mozilla Mail ( aj ciste instalacie )

trochu som mimo z tej "accel"

"select all - accel+A" - v mojom pripade ALT+A ( aj v menu pise ALT+A )
"select thread" - accel+shift+A - nefunguje nic ( v menu CTRL+SHIFT+A )

to mi pripada, ze v tom istom programe za "accel" povazuju ALT a o
riadok nizsie v tom istom menu CTRL, nuz mam v tom chaos

--
laco na unicom.sk Ladislav Kaderjak
www.unicom.sk  UNICOM Computer & Telematic, s.r.o.