SUSE nebo jiný Linux

Karel Zak kzak na redhat.com
Čtvrtek Listopad 25 16:20:33 CET 2004

On Thu, 2004-11-25 at 09:35 +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> [...]

Pobocka RH je v nemecku. Officialni obchodni zastoupeni je jiz i v CR. A
ve vyvojovem stredisku v brne je zatim cca 10 lidi. <komerce> Pokud by
se v konferenci nasel nekdo dalsi kdo by mel zajem pracovat
(programovat: C/C++, Python) pro RH necht se ozve.</komerce>

Osobne si nemyslim, ze by pripadne prime zastoupeni v CR melo pro
support zakazniku velky efekt, protoze vetsina techto veci se stejne
resi globalne. IMHO u primych zastoupeni jde vetsinou o to, ze panove v
kravatach mohou mluvit s jinyma panama v kravatach ve stejne reci -
nevim je-li na neco takoveho v CR dostatecne velky trh.

	Karel

--
Karel Zak <kzak na redhat.com>