SUSE nebo jiný Linux

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 25 18:10:48 CET 2004

>   Na to radeji nechtejte slyset odpoved :-D
  Presne, ale odpoved stejne uslysi, protoze opravdu jsem normalni. Staci
se rozhlednout do archivu konferenci, do archivu diskuznich for na
linuxovych portalech, pripadne treba v diskuznich skupinach na googlu.
Otazek, na nez je odpoved jedine RTFM, je tam hafo. Debil bylo vybrano
z tech dotazu, tazatele se sami tituluji slovy blbec, debil nebo lama
nebo neco takoveho, ale princip je vzdycky stejny. Jsem lama ale mam
gentoo a ted mi radte.
  A tento clovicek ma gentoo uplne jednoduse: protoze se prave od vsech
takovych trollu viz. vyse dozvi, ze gentoo je jedina distribuce, ktera
se hodi uplne na vsechno (urcite se hodi i na cepovani piva...). Za
kazdym dotazem (distro na super stabilni server, distro na desktop,
distro pro ovladani kdeceho, ...dosad libovolnou aplikaci...) se najde
nekdo, kdo vehementne propaguje gentoo. Jasne ze to lze pouzit, stejne
dobre jako vsech X dalsich distribuci. Zde kazdy odpovi tu svoji. Ale
BFU z toho opravdu ziska pocit, ze gentoo je jedina super tuper vytunena
a pouzitelna distribuce a hrne se ji instalovat. Dopadne to jak to dopadne
(typu mam gentoo, nefunguje mi gcc, co mam delat...) a dotycny potom vsude
jen nadava a nadava (pochopitelne).
  Tedy jako zaver, debil muze mit gentoo uplne snadno.
  A na vytku ze je to zcestny nazor odpovidam, ze obcas take chodim mezi
lidi tak znam obecne povedomi BFU. Nehlede na to, ze si jeste porad
pamatuji uroven dotazu pred nekolika lety i s postupem casu, takze mohu
dobre srovnavat.

  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz