Vhodna sitovka do routeru pro QoS

Jirka Mares linux na edoras.cz
Čtvrtek Listopad 25 19:25:16 CET 2004

Pripravuju router , jehoz primarnim ucelem ma byt qoseni traficu.
Jak jsem zjistil, je to zalezitost pomerne narocna a z tohoto duvodu se
nyni snazim optimalizovat HW.
Nejsem si jisty jake sitove karty zvolit ... mam tu nove gigabit karty
planet enw9606 , na zakladni desce mam integrovanou intelackou "e100".
Krom toho tu mam nejake stare 3c900 a 3c905, o kterych mi kdosi rekl, ze
jsou to karty mnohem vhodnejsi pro nasazeni na router, nez ty planety a
e100.
Chtel bych se proto zeptat nekoho kdo ma nejake zkusenosti s qosem, zda
jsou opravdu lepsi stare 3comy, nez nove gigabitove enw9606, nebo
intelacke e100.

diky za radu

Jirka Mares