SUSE nebo jiný Linux
Karel Zak
kzak na redhat.com
Čtvrtek Listopad 25 20:19:07 CET 2004
On Thu, 2004-11-25 at 16:25 +0100, Kovar Jan wrote:
> > On Thu, 2004-11-25 at 09:35 +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> > > > -----Original Message-----
> > > > From: Michal Kubecek [mailto:mike na mk-sys.cz]
> > > > Mandrake de facto taky (QCM). A Red Hat už to údajně
> > > > tentokrát myslí se
> > > > zřízením české pobočky opravdu vážně.
> > >
> > > Sice asi ne českou pobočku (tak jak tento pojem chápu
> > já), ale já měl
> > > za to, že vývojové centrum už v ČR je a dokonce je buď v Brně nebo
> > > nekde okolo... jo a zprávu o Prostějovské radnici a
> > > vývojově/vzdělávacím projektu starou asi tak 14-21 dnů jste
> > > zaznamenali?
> >
> > Pobocka RH je v nemecku. Officialni obchodni zastoupeni je
> > jiz i v CR. A ve vyvojovem stredisku v brne je zatim cca 10
> > lidi. <komerce> Pokud by se v konferenci nasel nekdo dalsi
> > kdo by mel zajem pracovat
> > (programovat: C/C++, Python) pro RH necht se ozve.</komerce>
> >
> > Osobne si nemyslim, ze by pripadne prime zastoupeni v CR melo
> > pro support zakazniku velky efekt, protoze vetsina techto
> > veci se stejne resi globalne. IMHO u primych zastoupeni jde
> > vetsinou o to, ze panove v kravatach mohou mluvit s jinyma
> > panama v kravatach ve stejne reci - nevim je-li na neco
> > takoveho v CR dostatecne velky trh.
>
> Nejde o obchodni, ale technicke zastoupeni. Mam problem, zeptam se, poradi
> nebo prijedou.
Obavam se, ze v takovem pripade asi u temer vsech producentu software
dostanete radce na urovni zkuseneho uzivatele v horsim pripade
roztomilou slecnu na helpline. Urcite skupine uzivatelu to pomuze (to
uznavam), ale v pripade vaznych problemu a chyb je vam to na nic a
stejne a bude kontaktovan nekdo kdo ten soft zna zevnitr.
karel
--
Karel Zak <kzak na redhat.com>
Další informace o konferenci Linux