SUSE nebo jiný Linux

Karel Zak kzak na redhat.com
Čtvrtek Listopad 25 20:19:07 CET 2004


On Thu, 2004-11-25 at 16:25 +0100, Kovar Jan wrote:
> > On Thu, 2004-11-25 at 09:35 +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> > > > -----Original Message-----
> > > > From: Michal Kubecek [mailto:mike na mk-sys.cz]
> > > > Mandrake de facto taky (QCM). A Red Hat už to údajně 
> > > > tentokrát myslí se
> > > > zřízením české pobočky opravdu vážně.
> > > 
> > > 	Sice asi ne českou pobočku (tak jak tento pojem chápu 
> > já), ale já měl 
> > > za to, že vývojové centrum už v ČR je a dokonce je buď v Brně nebo 
> > > nekde okolo... jo a zprávu o Prostějovské radnici a 
> > > vývojově/vzdělávacím projektu starou asi tak 14-21 dnů jste 
> > > zaznamenali?
> > 
> > Pobocka RH je v nemecku. Officialni obchodni zastoupeni je 
> > jiz i v CR. A ve vyvojovem stredisku v brne je zatim cca 10 
> > lidi. <komerce> Pokud by se v konferenci nasel nekdo dalsi 
> > kdo by mel zajem pracovat
> > (programovat: C/C++, Python) pro RH necht se ozve.</komerce>
> > 
> > Osobne si nemyslim, ze by pripadne prime zastoupeni v CR melo 
> > pro support zakazniku velky efekt, protoze vetsina techto 
> > veci se stejne resi globalne. IMHO u primych zastoupeni jde 
> > vetsinou o to, ze panove v kravatach mohou mluvit s jinyma 
> > panama v kravatach ve stejne reci - nevim je-li na neco 
> > takoveho v CR dostatecne velky trh.
> 
> Nejde o obchodni, ale technicke zastoupeni. Mam problem, zeptam se, poradi
> nebo prijedou.

Obavam se, ze v takovem pripade asi u temer vsech producentu software
dostanete radce na urovni zkuseneho uzivatele v horsim pripade
roztomilou slecnu na helpline. Urcite skupine uzivatelu to pomuze (to
uznavam), ale v pripade vaznych problemu a chyb je vam to na nic a
stejne a bude kontaktovan nekdo kdo ten soft zna zevnitr.

	karel

-- 
Karel Zak <kzak na redhat.com>



Další informace o konferenci Linux