MSSQL z Linuxu [was: SUSE nebo jiný Linux]

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 25 21:44:33 CET 2004

Dne Thu, Nov 25, 2004 at 01:30:37PM +0100, NOVOGEAR administrator na novogear.cz napsal:

> Ano jak jsem psal, tak na terminalech ve vyrobe mame Java aplikaci, ktera
> pres JDBC pristupuje k MS SQL serveru - plne funkcni
> Ale co napriklad pristup z OpenOffice.org? - tam se na SQL server nedostanu,
> jestli jo tak prosim napiste zpusob jak to udelat.

Naopak, do OOo byste mel dostat libovolny JDBC ovladac. A ve verzi 2.0 je
zajimave vypadajici rozhranni ala access. Do accessu to ma daleko, ale prvni
krok to je.

Jak to udelat, zmacknu F4, prave tlacitko, nove spojeni, a dal uz by se mel
znalec JDBC vyznat. Urcite lepe nez ja.

zdravim
dan