SUSE nebo jiný Linux

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Pátek Listopad 26 00:20:01 CET 2004

On Thu 25. of November 2004 20:09, Martin Šanda wrote:
> Lidí zlatý!
>
> Běžte do nějaké příjemné hospůdky, objednejte si velký pivo a
> podiskutujte třeba o politické situaci, nebo o fodbale.
>
> Možná zjistíte, že ti ostatní jsou kupodivu vcelku sympatičtí
> chlapíci.
>
> Když člověk jenom tak sedí u monitoru odněkud na něj prší maily,
> psaný někým kdo taky sedí u svého monitoru a nikdo pořádně neví kdo
> je na ostatních koncích drátů či bezdrátů, tak vzniká hodně
> zbytečného šumu...
Docela by me zajimalo jak se Linus T. muze domluvit s ostatnimi, kdyz
vetsina nema Anglictinu jako rodilou rec. Asi to bude nasim
"Cechacstvim", ze si nerozumime ani kdyz spolu mluvime materstinou.

Zajimave je ze Anglicani (a vsude se o nich rika, ze nerozumi
ironickemu/cernemu humoru) pochopi bez problemu moje ironicke poznamky
v tom prapodivnem paskvilu kterym mluvim ja (anglictinou se to bojim
nazvat, abych treba nekoho neurazil) a cesi, kterym by mel byt vlastni,
si nerozumi :(

Timto posilam tento thread do oblibene cerne diry a jdu se venovat
prinosnejsim zalezitostem. <ironie>treba kompilaci KDE-3.3.1</ironie>

Preji dobrou noc a prosim vsechny zucastnene at si pouzivaji tu svoji
(*)TM distribuci a jsou s ni spokojeni. Ja jsem s tou svou taky
spokojen. Jinak bych ji nepouzival ze? :)

--
Pavel Benisek