OpenVPN vs. CDMA - shrnuti

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Pátek Listopad 26 07:54:37 CET 2004

Dne úterý 23 listopad 2004 15:31 jste napsal(a):
> Zdravim!
>
> Pro jednu spolecnost jsem zarizoval OpenVPN, vsechno v pohode, ale ted se
> vyskytl drobny problemek. Jeden uzivatel se do internetu prihlasuje pres
> Euroteli CDMA a tvrdi, ze kdyz da prihlaseni k OpenVPN serveru, tak
> okamzite spadne sitove rozhrani (jako kdyby vytrhl kabel).
> Vzhledem k tomu, ze nemam na cem to odzkouset, se ptam, zda je takovehle
> chovani normalni.
>
> Rozsahy vypadaji byt v pohode od Eurotelu dostane 10.x.x.x, vnitrni sit ma
> 192.168.y.y
>
> Karel

Dekuji vsem zucastnenym!

Pokud to shrnu, tak:
1. kdyz je na klientu Linux, tak se jedna s nejvetsi pravdepodobnosti o
problem modemu
2. ve Win muze byt problem s defaultnim nastavenim nebo aplikaci na vytaceni
pripadne vadny modem.

Problem je v tom, ze ani nevim, co dotycny ma na compu. Ale v historicky
blizke dobe to dostanu do ruky a, kdyz nezapomenu :-), poreferuji.

Karel