MSSQL z Linuxu [was: SUSE nebo jiný Linux]

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pátek Listopad 26 08:33:57 CET 2004

On Thu, 25 Nov 2004 12:02:13 GMT, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek <janousek na fonet.cz> wrote:

>  	Brrrr.... a proč ne aplikace (Java) <-> JDBC <-> MS SQL. O
>  platformě se díky JVM nemá smysl bavit... Proč tam máte furt ODBC? A
>  jako hack bych to neoznačil...

	Protoze mi prisla mnozina aplikaci pouzivajicich ODBC vetsi, nez
mnozina aplikaci pouzivajicich JDBC. Kazdopadne pokud jde pouzit v dane
siuaci JDBC primo, tak je to jedine dobre.

	Takze, abych to shrnul:
- mame JDBC, a to dokonce 2x - MS a jTDS
- mame FreeTDS a tim padem treba i Perl DBD atd.
- mame moznost udelat most JDBC - ODBC (a to i pres nevoli nekterych
  ctenaru cz.comp.linux :)

	To, ze nektere zpusoby nejsou z dilny Microsoftu, mi zily skutecne
netrha. Takze abych se vratil k puvodni otazce: Co nam chybi pro spojeni
s MSSQL?

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860