SUSE nebo jiný Linux

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Listopad 26 10:55:38 CET 2004

Dne pátek, 26. listopadu 2004 07:50 jste napsal(a):

> Tu jsem vynechal, rekneme, schvalne. Sice neco pro Linux maji, ale tu
> licenci jsem opravdu, ale opravdu nepochopil :-( Takze pro jistotu ...

Ja taky zrovna moc nechapu pravnickou anglictinu, ale kdyz mi nekdo na webu
sybase napise, ze muzu mit sybase for linux free of charge, tak je to snad
uplne jasne. Jen... maji omezeni, nevezme si vic jak gigo ramky a 5gb vlastní
sybasovskou databázi - ale zase tam píšou, že to vlastně ani omezení není,
nebpoť těch sybasovských serverů lze na jedné mašině spustit libovolné
množství. Pravda, pokud je databáze rozlehlá, nechtěl bych ji takto
administrovat ;-) ... ikdyž třeba takový zope má nástroj na spojování více
databázových zdrojů do jediného (dá se tak spojit několik SQL, ODBC, CSV do
jediné virtuíální databáze), ale zrovna při přesměrování na mssql nepracuje
úplně optimálně (=vůbec).

--

                        Jaroslav Lukesh