Samba+PDC+Win 2003

Heczko heczko na microsys.cz
Pátek Listopad 26 13:10:17 CET 2004

Bohužel to

| A co brani instalaci MSSQL napr. na obycejne XP Professional?

Pouze takova malickost, MSSQL na XP neni mozne nainstalovat, protoze to
neni
serverovy OS. Na XP, pripadne W2K je mozne nainstalovat pouze verzi
Personal
MSSQL nebo MSDE coz je sice zdarma, ale ma urcita omezeni (max 2GB na
databazi, max pet soucasne vykonavanych prikazu nebo threadu nebo jak to
presne rict a urcite jeste dalsi). Podobna omezeni bude mit zrejme i
Personal
MSSQL, i kdyz asi ne vsechna ale to se mi ted nechce hledat.

Ing. Kazimir Heczko
mailto:heczko na microsys.cz