Re: SUSE nebo jiný Linux

Petr Koval pk na nux.at
Pátek Listopad 26 14:22:54 CET 2004

Michal Janda wrote:

(k prispevku ne ode mne)

> Ted tomu teda nerozumim. Jaky je rozdil kdyz si aktualizuju/updatuju
> svuj system pomoci urpmi v mandrake nebo tim co je v gentoo? Bavim se
> o desktopu, ne o serveru. neni vysledek obojiho ze mas updatovany
> system?

Vazeni panove porad se mi nelibi to porovnavani neceho v casti, ktera
neni tak spravne porovnavatelna. Zustanu ted u SuSE jako prikladu
distribuce. (Ale vztahuje se to na vsechny binary-oriented distribuce.)
Je rozdil, pokud budu updatovat (aktualizovat) pouze tu samou verzi
distribuce a nebo jsem donucen k verzi dalsi, jelikos pro tu verzi co
treba mam, uz dale nikdo nedela updaty. Dokud se nejedna o chybu,
kterou by okamzite milliony ruznych robotu s Internetu ale taky s LANu
mohly zneuzit (vyuzit), se nic nedeje. Ale buch se mnou, jsem-li
donucen, stahnout kompletne masinu ze site a provest s donuceni
distribucni update, tzn. s verze pouzivane na verzi jednu s dalsich. U
vsech binary-oriented distribuci je bohuzel tento problem.

A opakuji aby na to tu nikdo nezapomel, ze nemam proti zadne
binary-orieted distribuci nejaky odpor, jinak bych s nemi asi
nepracoval, ze! A to s nemi pracuji porad jeste vice jak se
source-oriented.