SUSE nebo jiný Linux

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Pátek Listopad 26 15:04:25 CET 2004

> Co je potřeba učit se nového k tomu, abych napsal dvě slova do konzole
> (nebo kliknul ve frotnendu) a přijely mi aktualizované verze programů co
> používám ? Co by za takovýhle komfort dali uživatelé komerčních OS !

Je potreba se ucit nove funkce v nove verzi programu, to je potreba!
Nove GUI, nove moznosti, atd atd. To ze je upgrade snadny nezmeni nic na
tom, ze je treba se ucit spousty veci znovu.

> No, dejme tomu ;)

To jsem si oddechl. Diky za velkorysost.

> No vidíte. Hromada lidí ovšem má důvodů hafo.

Muzete tu hromadu vyjadrit procentem z cele populace uzivatelu PC?

> Možná Vás to překvapí, ale já znám hromadu lidí (včetně sebe), kteří
> mají linux opravdu na profesionální práci a nemají ho k tomu, aby se
> mohli vrtat v linuxu.

Muzete tu hromadu vyjadrit procentem z cele populace profesionalnuch
uzivatelu PC?

> No a to má být argument ? Tak na to jádro 2.6 a Xorg přejdete třeba
> za měsíc nebo za rok. Pointa spočívá v tom, kolik práce a času s tím
> budete mít Vy a kolik já.

Muj prechod probehne takto:

- zazalohovat /home a /etc na DVD. Asi 5 minut prace, pak odchod na kafe.
- nova instalace Mandrake 10.x (nebo mozna Gentoo, kdo vi?). Asi 30
minut prace, pak odchod na parek.
- Obnova souboru ze zaloh. Asi 6 hodin prace (ruzne jine konfigurace atd.)

Delam to jednou za dva roky. Mezitim pracuji a uzivam si stability OS
Linux. A moje pritelkyne by me zabila, kdybych ji kazdy mesic instaloval
novou verzi ruznych aplikaci, na ktere si zvykla a ktere miluje.

Docela by me zajimalo, zda za 2 roky se vsim tim updatovanim a
upgradovanim se vejdete do 7 hodin prace stravene udrzbou.

Ja vam to neberu, kdyz Vas to bavi. Urcite se hodne naucite, urcite se
Vam to vyplati. Ale asi 95% lidi se to nevyplati.

Jste elita, uzivejte si to.

--
Milos Prudek