Re: SUSE nebo jiný Linux

Petr Koval pk na nux.at
Pátek Listopad 26 15:37:32 CET 2004

Michal Janda wrote:

> No ja ziskal dojem ze prave to je jeden z hlavnich rozdilu a
> argumentu
> pro gentoo (nebo jinou distribuci instalovanou ze zdroju a ne z
> bibarnich balicku).

Jeden z nich ale ne pro mne.
Pro mne je tim duvodem ze neni zadna zmena verze.
Pokud si instaloval verzi 1.4 a postupne updatoval (coz si ale nemusel)
se dnes ocitas na verzi 2004.3 aniz by si to tusil a anizby si
vedomne updatoval s 1.4 na 2004.3.
Ale to porad nejsou argumenty pro rozhodnout se
k nejake zmene distribuce!

> Takze jestli tomu rozumim rozdil je v tom ze pri instalaci ze
> zdrojaku
> muzu zustat u jedne verze jak chci dlouho (pouze updatuju a
> neupgraduju) kdezto pri instalaci z balicku po nejake dobe musim
> prejit na novejsi verzi?

Pokud se update uz neudelal pro pouzitou verzi nybrz pouze pro verzi
nasledujici tak ano.

Priklad:

Napr. opet moje SuSE 7.3
pokud potrebuju vlastnost kernelu pro nejaky nove zarizeni
a tato se nenachazi v posledni update verzi pro SuSE 7.3
a sice 2.4.18 (SuSE verze kernelu)
ale az od nejake treba 2.4.20 od SuSE verze 8.x

tak mam moznosti

bud patchuju ten SuSE source rpm

a nebo upgraduju na SuSE 8.x

ale nexestuje uz ta moznost instalovani