RE: SUSE nebo jiný Linux

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Listopad 26 16:18:43 CET 2004

	Máte smůlu ale mýlíte se... - opravdu ne dávno (cca 1 měsíc
zpět) jsem to nastavoval manželce, měla instalovaný Mozilla Suite 1.2.X.
První co jsem udělal bylo povýšení na 1.7.3. jako druhé jsem nastavil
POP3 účet. První co manželka řekla poté, co si s kamaradkou vyměnily
první mailík, že "se slyší" bylo, proč musím kliknout na tu bublinu nad
hlavičkou, aby to nebylo označeno jako spam... - já neříkám a nemluvil
jsem o okně, obtěžujícím něčem na co musím kliknout abych pokračoval
apod. Dovedu si živě představit, jak bych to vysvětloval svému tátovi,
který obstojně zvláda(l) WinPMail (nyní asi tak 3 měsíce zpět musel
přejít na Outlook Expres díky štábní kultuře na UPOLu) nebo mamince...