Re: SUSE nebo jiný Linux

Petr Koval pk na nux.at
Pátek Listopad 26 16:45:13 CET 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> [...]

Ja nemel na mysli vseobecne programy nybrz ten base layout te verze
distra.
Integrovani programu je otazka jina. Kterou sem nemynil oslovit.
Otazka integrace programu se resi mimo tento base layout.
V rozdilu k rpm database treba u SuSE kde je kazdy program
zavysly od rpm base prave jiste verze.

Ale jak uz jsem se zminil, ja s tim u SuSE az tak nebojuji
aby ji prestal mit rad.