Samba+PDC+Win 2003

Dejma dejma na volny.cz
Pátek Listopad 26 17:53:49 CET 2004

> Presne tak. Taky mame PDC na sambe a databazi s aplikaci na W2003, ktery
> je hozen do domeny a veskera prava si bere z PDC a jede to v pohode.
> Horsi uz je to s W2003 SBS, ten musi byt jako PDC nebo jako BDC, ale
> oproti samba PDC se mi ho nepodarilo dostat do domeny jako BDC.
> wg

Na - řekl bych, že to souvisí
http://www.microsoft.com/cze/windowsserver2003/sbs/evaluation/generalfaq.asp

píšou mimo jiné:
Windows Server 2003 for Small Business Server má následující omezení:

Windows Server 2003 for Small Business Server může být spuštěn pouze na
jednom počítači v doméně.
Windows Server 2003 for Small Business Server musí být kořenem doménové
struktury Active DirectoryR.
Windows Server 2003 for Small Business Server se nemůže účastnit vztahů
důvěryhodnosti s jinými doménami.
Windows Server 2003 for Small Business Server nemůže mít žádné podřízené
domény.
Každý další server musí mít licenci klientského přístupu Windows Small
Business Server 2003 CAL. Můžete použít licence CAL pro každého uživatele
nebo pro každé zařízení.

bye Dejma