SUSE nebo jiný Linux

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Pátek Listopad 26 19:37:18 CET 2004

Ctirad Fertr wrote:

> Prosím Vás, tohle už je vážně úlet ! Můžete mi jmenovat alespoň jeden
> program, kde se *musím* při přechodu na novější verzi cokoliv učit,
> protože ten program byl zřejmě úplně změněn k nepoznání ?

Bezte pracovat nekam do nejake firmy. Budou tam mit Word 97. Zkuste jim
to pres noc bez zeptani vsem upgradovat na Word XP. Na druhy den budete
na hodinu propusten.

A nemusite ani na Word XP. Zkuset klidne Word 2000. Budete na hodinu
propusten.

Ja za to nemohu, ze toto nevite. Pracoval jste nekdy ve firme s 500
zamestnanci?

Ja jsem pracoval v nemocnici s 800 zamestnanci a vetsina uzivatelu PC
byli lekari. Tedy inteligentni lide. Kdybych jim COKOLIV upgradoval a
suse oznamil, ze se prece nic nezmenilo, tak by me ZLYNCOVALI.

--
Milos Prudek