MSSQL z Linuxu [was: SUSE nebo jiný Linux]

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Listopad 27 01:26:48 CET 2004

Dne Fri, Nov 26, 2004 at 04:39:41PM +0100, NOVOGEAR administrator na novogear.cz napsal:
> Jak jsem jiz psal tak JDBC od MS mi to funguje
> ale s jTSD ne - podle FAQ mam tyto parametry
>
> URLzdroje dat  =
> jdbc:jtds//192.168.1.1/JmenoDatabaze;User=uzivatel;Password=heslo
> Trida JDBC ovladace  = net.sourceforge.jtds.jdbc.Driver
> URL  = jdbc:jtds//192.168.1.1/JmenoDatabaze;User=uzivatel;Password=heslo
>
> Dalsi problem je ze pres MS JDBC je to dost pomale
> prechod u tabulky s 153084 radky z prvniho zaznamu
> na posledni trva cca 1 minutu, pro srovnani Access
> pres ODBC zhuba 3 sekundy. Oo.org pres ODBC nejede -
> hodi chybu.

Uprime receno ja tomu houby rozumim, vim ze to tam je a ze se v manualech
pise, ze to chodi, ze jsme to prekladali a ze existuji na inetu clanky,
popisujici, ze to jde, ze se to da pouzit na mailmerge a tak. JDBC neni
vubec moje parketa, nicmene jsem se snazil poradit, ze to jit ma a tak je
potreba to zkouset. A predpokladal jsem, ze ten kdo provozuje MSSQL take vi,
jak se k nemu pripojuje pres JDBC a tak pozna sve oblibene parametry i v
okynkach OOo.

Pokud je to pomale, chtelo by to overit nejakym extra programem v jave,
jestli samotne JDBC je rychle a pokud ano, tak zbyva moznost zkusit OOo 2.0,
kde se delaly mohutne optimalizace, ktere to mohou zlepsit, a nebo udelat z
toho zaznam v IssueZille, aby to autori resili.

zdravim
dan