rozhovor po netu

Martin Pokorny konf na cronax.com
Sobota Listopad 27 09:42:00 CET 2004

Marcel Kolaja napsal(a):

>Ovšem u Skype je problém, že používá proprietární protokol, což je
>principiálně špatné. Umíte si představit, že by třeba web nestál na
>otevřeném protokolu HTTP, ale na nějakém proprietárním protokolu, který by
>uměl použít jen jeden prohlížeč?

Nevidim na tom nic principialne spatneho. Venovali do toho znacne usili
a asi i dost penez a tak to chteji zurocit. Je to jejich program, jejich
volba. Nic vam nebrani to napsat stejne dobre, jako oni a uvolnit zdrojaky.

Mne se zda principialne spatne, kdyz nekdo keca autorovi do toho, pod
jakou licenci ma svou praci zverejnit nebo nezverejnit!

M.