domena bez www

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Listopad 28 21:51:06 CET 2004

On Sun, Nov 28, 2004 at 09:13:55PM +0100, Jan Houstek wrote:

> Tak takto to opravdu ale opravdu nepujde. Vzhledem k tomu, ze jmeno xyz.cz
> ma jiz zaznamy typu NS a dokonce navic jeste MX, tak nemuze mit soucasne
> CNAME. I kdybyste DNS server k takovemu chovani prinutil (me znamy
> software se tomu urputne branil), tak by vubec nebylo jasne, co tim
> vlastne myslite.
>
> RTFM! Doporucuji zacit s RFC1035.

Ja uz jsem to sem jednou psal, nekdo otevrel mrtvej thread.
Doporucoval jsem RFC1912, nacez jsem dostal odpoved "z toho jsem to
nepochopil". Kdyz jsem se odnasral, napsal jsem spravnou konfiguraci.
Tedy viz archiv.
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/226096.html

Toto probehlo osobni korespondenci:

Ja bych do toho web netahal. Pokud chcete aby na dotaz xyz.cz DNS
vratilo nejakou IP a aby to bylo korektni tak si do binda dopiste radku
s ip zaznamem pro domenu:
         IN      NS      ns.zivnosti.cz.
         IN      NS      ns.alplzen.cz.
         IN      MX      10      ns.zivnosti.cz.
         IN      A       62.240.186.119
ns       IN      A       62.240.186.119

Jak si nastavite http server je uz vase vec. Treba:

<VirtualHost 62.240.186.119>
        ServerName      xyz.cz
        DocumentRoot  /var/www
        TransferLog   /var/log/http/xyz-access.log
</VirtualHost>

-- Dalibor Straka