redhat wifi

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Pondělí Listopad 29 06:31:25 CET 2004

Dobrý den,
28. listopadu 2004, 20:04:40, napsal jste:

> nevie mi niekto poradit mam wifi proxim harmony 802.11 b (pc card 8430)ale
> redhat 9.0 nema v databaze tento model a ja neviem ci pasuje k tomu aj
> nieco ine
> lebo vnutro karty je podla standartu 802.11 takze neviem a nechce sa mi
> kupovat dalsia karta

> dakujem               s pozdravom gigi

Nedavno, jsem takovou kartu rozbehl (take RH9)
vsechno se doctes tady:
http://www.komacke.com/distribution.html

Je potreba poupravit, jeden ze souboru pred kompilaci.
Vysledny modul do jadra se musi nahrat pomoci -f, krici to spoustu
chyb, ale funguje to.

Byla k tomu i nejaka diskuze na abclinuxu

Honza