HW na webovy server

Michal Sviga dama na centrum.cz
Pondělí Listopad 29 09:24:22 CET 2004

Zdravim,
chystam se postavit webovy server.
Mel by tam bezet: apache, php, mysql, postfix, ssh, ftp, + soft na statistiky

Apache bude zatezovany docela slusne cca 10.000 uzivatelu denne
Pocital jsem, ze ve spicce by mel zvladnout cca 3Mbit/s (to je ovsem extrem)
Mesicne prenese cca 140GB.
Primarni jsou dynamicky generovane stranky z MySQL.

Postfix, ssh a ftp se pouziva naprosto minimalne jen pro par uzivatelu. (800 mailu denne)

Zajima mne, zda to jedna masina zvladne.
Predstavu mam cca:
Intel board 875, Pentium 4 - 2.4GHz
512 nebo 1024 MB RAM DDR PC400
2x IDE WD 80GB

Utahne to jedna masina? Mam neco vylepsit?

Nevim jeste jak resit zalohovani. Neni to az zas tak kriticka aplikace.
Denne muzu data stahovat po netu. Na drobnosti tam bude cdrw.
Pocitam se sw mirroringem, pro pripadny vypadek disku.

Dekuji predem za pripadne postrehy, napady a zkusenosti.

--
S pozdravem

Michal Sviga

e-mail: m na dama.cz