HW na webovy server

Stanislav Petr stanislav.petr na hosting90.cz
Pondělí Listopad 29 11:06:13 CET 2004

Dne po 29. listopadu 2004 09:24 Michal Sviga napsal(a):
> Zdravim,
> chystam se postavit webovy server.
> Mel by tam bezet: apache, php, mysql, postfix, ssh, ftp, + soft na
> statistiky
>
> Apache bude zatezovany docela slusne cca 10.000 uzivatelu denne
> Pocital jsem, ze ve spicce by mel zvladnout cca 3Mbit/s (to je ovsem
> extrem) Mesicne prenese cca 140GB.
> Primarni jsou dynamicky generovane stranky z MySQL.
>
> Postfix, ssh a ftp se pouziva naprosto minimalne jen pro par uzivatelu.
> (800 mailu denne)
>
> Zajima mne, zda to jedna masina zvladne.
> Predstavu mam cca:
> [...]

Pokud tam nebudou v PHP a MySQL extremni prasarny, jako SELECT * nad tabulkou
s milionem zaznamu a pak si PHPkem doskacete na radk 84524, tak to tam maina
zvladne naprosto s prehledem. Jediny, co tam bude trosku narocnejsi je
generovani tech statistik (nam se napriklad statistiky generujou skoro 20
hodin, ale nase servery jsou trosku jinej pripad).

--
Stanislav Petr
Hosting 90 s.r.o.