Email ?groupware?

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Listopad 29 12:52:16 CET 2004

Nakor the Blue Rider wrote/napsal:
: Ahojte, chcel by som poprosit o radu: potreboval by som nastroj, ktory
: by mi umoznil spristupnit emailovu komunikaciu nejaky uzivatelom
: (alebo jej cast) inym uzivatelom. Napr. emaily ktore by mali v
: subjecte 'Objednavka' by sa automaticky kopirovali XXX uzivatelom (aj
: prijimane aj odoslane). Mozno by lepsie ako to kopirovanie bolo
: nastavenie prav pre filtrovanie a nasledny pristup XXX uzivatelom do
: nejakych zdielanych IMAP foldrov.
: Pouzivame Postfix. Existuje nejaky nastroj ktory mi umozni spravit
: spominane nastavenia?

   Hádal bych použít header_checks, ale nebude to 100% spolehlivé (různé
možnosti kopírování dat).

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>