sendmail, amavis-new, spamassassin - prijemce obdrzi mail mnohonasobne

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pondělí Listopad 29 15:30:51 CET 2004

On Mon, 29 Nov 2004, Krištof Petr wrote:

> AFAIK, amavis, spamassassin i clamav mohou jet jako nativni miltery.
> Mate nejaky duvod provozovat tuto ponekud neobvyklou konfiguraci?

No ja pouzivam clamav pres amavis-new treba kvuli tomu, ze se mi kdysi
nepodarilo clamavu rici, ze nema nektere konkretni prilohy scanovat. A pak
pro amavis-new existuje programek amavis-stats, ktery ma kraaasny vystup a
ktery jednoho krasneho dlooouheho zimniho vecera upravim tak, aby
podporoval log clamavu...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...