dotaz: mac adresa

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Listopad 29 15:48:48 CET 2004

> :-) Už to někdo ukázal RedHatu? Zrovna se koukám po
> /etc/sysconfig/network-scripts/ifup-* ve WhiteBox Linuxu (Red Hat EL 3.0
> - datum vydání konec roku 2003) a po použití ip ani vidu ani slechu,
> zato na ifconfig naražím na každém rohu...
  Hlavne ifconfig je v UN*Xovem svete uz trosicku standard a jakekoliv
snahy o jeho vypuzeni vetsina konzervativcu sabotuje :-). Pokud by nekdo
sahnul treba na mount/umount a namyslel si, ze z nejakeho
nepochopitelneho duvodu se bude pouzivat jeho moje_divna_vec tak bude
doufam vynesen v zobaku, rozbodan trojzubcem a tak vubec :-).

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz