sendmail, amavis-new, spamassassin - prijemce obdrzi mail mnohonasobne

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pondělí Listopad 29 15:53:17 CET 2004

	Tak to by mi implikovalo timeouty pri dorucovani (=> odesilatel
si mysli, ze po data to zbachlo (a tedy nekorektni ukonceni => posleme
znovu), ale prijemce si mysli, ze uz ma vse a odesilatel ukoncil radne
komunikaci)... zkusit juknout i na jine tuningovaci parametry, pripadne
pocet klientu apod... - ono to balancovani na zaklade vytizeni masiny
neni uplne od veci...:-)

	Na druhou stranu je fakt, ze i kdyz jsem vsechny deti "zaplnil"
cekanim na vysledek od nejakeho milteru a tedy sendmail na portu 25
zacal blokovat pozadavky, pripadne LoadAVG bylo nad limitni hodnotou, ze
i kdyz se nic nestihlo, tak to do maillogu skutecne stav zapsalo a
argv[0] obsahovalo skutecny "stav" v tu chvili...