domena bez www

Pondělí Listopad 29 16:20:36 CET 2004

Petr Koval <pk na nux.at> wrote:
> Vic jak 90% vsech mne spamujicich jsoi takove mail servery.

tak sa stazujte ich adminom ze posielaju postu tam kam nemaju :)

> Ajkmile pridam domenovy A (A primo na domene) jineho systemu
> kde nehodlam maily prijimat, hned zacnou spamovat i primo tam!

a preco tam vobec mate mail server ak smiem vediet, a preco ten mail
server prijima postu pre uvedenu domenu, ak ju prijimat nema?

> O tom ze by si nekdo nastavoval MX 10 mx1 a mx1 IN A s nespravnou IP
> na fakovanem DNS dost pochybuji!

aj ja, ale je to dobry dovod dostat dotycny zaznam to rfc-ignorant
zoznamu.

Emacs is a complicated operating system without good text editor.