sendmail, amavis-new, spamassassin - prijemce obdrzi mail mnohonasobne

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Pondělí Listopad 29 17:05:54 CET 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> [...]

Opravdu ji nepotrebuju, pripadala mi jen vhodna vzhledem
ke sve obecnosti - hezka svou abstrakci.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035
tel (prace):    222090711
tel (mobil):    775046246