fsck

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Pondělí Listopad 29 22:04:33 CET 2004

Dobrý den,

  stala se mi takova nemila vec.
  Vypli mi elektriku, UPS nemam a tak mi muj linux spadl.
  Mam ext3, kdyz ho zapnu nenastartuje.
  System se pri nabihani pokousi udelat kontrolu disku, pak mi
  napise ze bych si ho mel sam projet pres fsck.
  A skoci to do shelu, kde si muzu zadat heslo pro roota.

  Tak jsem ho zadat a zkousel jsem nejake parametry tomu fsck
  postupne jsem daval, ze chci vsechni FIX, nakonec se napise ze je
  vse opraveno, dam reboot a jsem znovu tam kde jsem byl (znova
  spustit fsck) proste nenabootuju spravne.

  Pokud si disk mountnu tak tam vsechny data mam, a na pohled to
  vsechno vypada v poradku.

  Jak bych to mel spravne vyresit?
  Uz se mi to totiz kdysi stalo a take jsem laboroval s fsck a
  skoncilo to tak, ze mi to sprcilo vsechny data na disku...

  Dekuji,

Honza Novacek