dotaz: mac adresa

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Listopad 30 01:32:51 CET 2004

On Tue, Nov 30, 2004 at 12:26:35AM +0100, pat wrote:
> Diky vsem, ale jde to zjistit, kdyz neni pocitac pripojen k siti ???
> Kdyz se podivam na oba dva pouzite prikazy, tak je videt, ze mac
> adresa se zobrazuje pouze pri pripojeni eth0 (jen pro priklad - prosim
> nekamenovat za tento priklad). Co kdyz mam jen lo ??? Vim, ze si mohu
> rovnou pomoci ifcongigu nastavit IP, ale zajima mne to co nejobecneji.

Proč se vlastně na něco ptáte, když si pak ani nepřečtete odpovědi?
Několik lidí vám tu jasně napsalo, že rozhraní a jejich parametry včetně
MAC adresy se vám pří výpisu příkazu 'ip link show' vypíšou zcela
nezávisle na tom, jestli jste nebo nejste připojen k síti. Pokud se vám
rozhraní nezobrazí, je to nejspíš proto, že nemáte natažen modul
příslušné síťové karty. Tak proč se na to ptáte znovu?

							  Michal Kubeček