sarg - rychlost zpracovani

Úterý Listopad 30 01:41:00 CET 2004

On Mon, 29 Nov 2004, Martin Calko wrote:

> Problem: tridici faze trva pro uvedene mnozstvi dat radove ve dnech
> (PII/400MHz/256MB RAM). Zkoumal jsem moznost optimalizace ale na nic
> jsem neprisel. sarg zadne zjevne parametry pro ladeni nema (krome toho,
> ze se mu uberou kriteria pro report coz jsem udelal) a sort je asi vekem
> uz dost vyladeny program a nemyslim, ze bych ho dokazal vyznamne
> urychlit. Cely proces v podstate nesaha na disk a zatizeni procesoru je
> okolo 99% a pochazi temer vyhradne od sort-u.

To musi tridit tedy mnohokrat dokola, protoze i kdyby se tridilo celych
uvedenych 90 mega, tak by to nemohlo vyzadovat vic nez radove log_2
pruchodu, coz je od oka rekneme 26-27. I kdyz uvazime, ze mergesort cte
z vice souboru najednou, coz je dobry zpusob, jak IDE disku zpusobit
srdecni zachvat, tak i pri rychlosti zpracovani 1 MB/s to musi byt do
hodiny hotove.

Cili je asi chyba v tom, ze sarg je naprogramovany znacne neefektivne.