jakou licenci pouzit - jine cesty?

Jan Karasek jan.karasek na gmx.net
Úterý Listopad 30 09:36:09 CET 2004

>"Petr Vileta" <stoupa na practisoft.cz> wrote
> Hezky jste se rozpovidal, ale me slo o neco jineho :-) Ten program
nebude
> nic svetoborneho, al ejde mi o to, ze kdyz k tomu dam zdrojaky, tak
pokud se
> to ujme, tak za rok, dva, bude po svete behat 1273957356 ruznych
verzi a to
> ja nechci. At si kazdy upravi co chce, ale jenom pro sebe. Kdyz si
bude
> myslet, ze ta uprava to vylepsi, tak at mi to posle, ja pridam do
> [...]

nejlepe by vyhovovala "creativ common licence", ktera zakazuje
komercni vyuziti bez povoleni autora. To by odpovidalo vasemu
pozadavku na "zadarmo". Tim je umozneno, ze pro rozsirovani povolite
napr. distributorovi, aby vase dilo mohl komercne sirit.

V zadne zname licenci neni ovsem zohlednen vas pozadavek, aby zmeny
byly hlaseny urcite fyzicke osobe - myslim, ze je mozne ale pozadovat
aby se to posilalo nejake firme. Pro pripad, ze firma konci pak
licence
obsahuje bezne paragraf, na koho prava prechazeji - vesmes FSF.

honza